Re: Wanadoo PACKContact et logithèque légère

Author: JEAN-MARC BOURDARET
To: guilde
New-Topics: kmail / netscape
Subject: Re: Wanadoo PACKContact et logithèque légère

J'ai achete le meme pack et ai commencer a me connecter a fnac.net sous linux!
le Olitec livre avec n'est absolument pas bride, le sigle wanadoo ecrit dessus
est la seule marque france telecom qu'il porte.
sinon, wanadoo sous linux
ou fnac.net ou libertysurf ... avec ce modem, tout marche .

alors 6 mois (comme le stipule le contrat) , et pas un jour de plus !

<ECHELON>
Well done! you have successfully achieved the african mission. the Nairobi
and Dar-es-Salam embassies are history. Now, be back here in Kaboul to
support the new terrorists actions. the Talibans are proud to have such a
performer like you.
i can now reveal that our next aim is to steal the B2 bomber blueprints.
you will have to break out in several US Air Force buildings in the next
week. tip: the security of the Area 51 headquarters
is Infra-red based. be aware that an FBI spy is alerted of our existence.
good luck!
</ECHELON>