Re: Montage tel Android sous linux

トップ ページ

このメッセージに返信
著者: Dominique Fournier
To: guilde
題目: Re: Montage tel Android sous linux
Bonjour

J'utilise l'application Advanced Task Killer qui permet d'arrêter les
applications. Elle ne dit pas quelle application utilise le FS !

Tu synchronise avec rsync, avec une carte en VFAT ? Il existe une option
pour cela --modify-window=1
--modify-window
When comparing two timestamps, rsync treats the timestamps as
being equal if they differ by no more than the modify-window
value. This is normally 0 (for an exact match), but you may
find it useful to set this to a larger value in some situations.
In particular, when transferring to or from an MS Windows FAT
filesystem (which represents times with a 2-second resolution),
--modify-window=1 is useful (allowing times to differ by up to 1
second).

Je ne l'ai jamais essayé !

Dom