Re: plugin java sur 64bits

Author: Bruno Vernay
To: Frédéric
CC: guilde
Subject: Re: plugin java sur 64bits
Bonjour,
Copier le plugin 32 bit dans le répertoire 64 ne fonctionnera pas.

Pour la version Sun du plugn en 64bits, il faudra attendre un peu
http://bugs.sun.com/bugdatabase/view_bug.do?bug_id=4802695

>64-bit support is deferred to a future release.
> xxxxx@xxxxx 2005-06-01 21:40:27 GMT
>This RFE has fianaly been comitted to the dolphin (JDK 1.7) release.
>Posted Date : 2007-01-16 22:20:04.0
>
>We have not only commit this RFE to JRE 7, but also JRE 6 update release.
>
>The date for JRE 6 update release which has this 64bit JRE support will be early 2009.
>Posted Date : 2008-04-09 16:57:04.0

Pour la version IcedTea : essayer.

A priori la solution est d'installer la version 32 bit de Firefox ou
attendre quelques mois.

Bruno

--
Bruno VERNAY