Re: DXR2 & Redhat 7.2

Author: cf
To: Philippe BEAU
CC: guilde
Subject: Re: DXR2 & Redhat 7.2
tu peux prendre aussi le programme de Raphael Zulliger (minidxr2 etc..)
chercher sur freshmeat ou sourceforge : ça (v0.1?) marche sur rh71
je l'ai testé avec lui à Noel :-)
cf
for Raphael (who speak german or english, please got his address@ on his site)
so i said that your sw works on rh71 and is available inside freshmeat : is it
100% true?
(if something more to add i will forward it to the list)